Optimizați gestionarea clinicii stomatologice cu o suprafață de lucru intuitivă și ușor de utilizat pentru personalul medical.Organizați detaliile esențiale, precum locația, numărul de cabinete, programul de lucru, personalul medical și pacienții. Simplificați adăugarea și actualizarea procedurilor, codurilor, prețurilor și costurilor logistice. Structura clară și organizată a informațiilor facilitează gestionarea zilnică și crește eficiența operațională.
Simplificați procesul de gestionare a documentației în stomatologie cu formulare electronice. Consimțămintele, acordul GDPR și alte formulare pot fi semnate electronic, oferindu-vă o evidență clară și acces rapid la documentele salvate în sistem. Reduceți timpul petrecut cu documentația fizică, asigurați conformitatea legală și îmbunătățiți eficiența prin acces rapid la documentele esențiale.
Automatizați comunicarea și îmbunătățiți relația cu pacienții. Personalizați notificările automate prin e-mail și/sau SMS. Trimiteți detaliile programării imediat după înregistrare și reamintiri de programare pentru a întări angajamentul și punctualitatea pacienților. Mesajele automate de recall asigură îngrijirea dentară continuă, iar mesajele de zi de naștere îmbunătățesc experiența pacientului.
Oferiți pacienților acces la o aplicație dedicată, unde pot vizualiza programările, situația financiară, dosarul medical, planul de tratament, fotografiile și radiografiile direct de pe telefonul propriu. Studiile arată că 85% dintre pacienți preferă să aibă acces digital la informațiile lor medicale. Astfel, pacienții se simt mai implicați în procesul lor de tratament, iar fidelitatea față de clinica stomatologică este îmbunătățită.
SmileSIM Clinica este o soluție software de management al clinicilor stomatologice care vă ajută să vă organizați și să vă automatizați activitățile zilnice. Cu SmileSIM Clinica, puteți gestiona pacienții, medicii stomatologi, receptia, asistenții, personalul auxiliar, serviciile, profilul public al clinicii și programul orar.